The Cellar  

Go Back   The Cellar > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: blue
Forum: Home Base 10-30-2010, 07:18 PM
Replies: 13
Views: 1,424
Posted By blue
polygamy? wait that's an option?!?? yeah Clod, I...

polygamy? wait that's an option?!?? yeah Clod, I don't make sense to myself most days. for the record, I have been faithful 22.5 years. anyhow, this isn't about that...its about skirting with...
Forum: Home Base 10-29-2010, 06:41 PM
Replies: 13
Views: 1,424
Posted By blue
well seeing that in print was a bit of a reality...

well seeing that in print was a bit of a reality check, no not divorced, more like I got married a couple more times. women overdose tho, lol...yeah that's tits on It's weird cause I mostly just...
Forum: Home Base 10-29-2010, 05:17 PM
Replies: 13
Views: 1,424
Posted By blue
It's the goddamned blondes Jim, they've converged...

It's the goddamned blondes Jim, they've converged like the storm of the century.

Also had pneumonia for 6 weeks, didn't know the first 4, bought about $200 worth of cold medicine, gotta quit...
Forum: Home Base 10-29-2010, 05:11 PM
Replies: 53
Views: 3,771
Posted By blue
I thought you told me in another thread that you...

I thought you told me in another thread that you were a dude?
Forum: Home Base 10-29-2010, 04:57 PM
Replies: 43
Views: 2,806
Posted By blue
wow, way to be a total buzz kill. I guess that...

wow, way to be a total buzz kill. I guess that limits my options then to moving to a different county in northern WI, away from all the familiar freaks but surrounded by similar ones, where my...
Forum: Home Base 10-29-2010, 04:50 PM
Replies: 13
Views: 1,424
Posted By blue
I'm losing my flipping mind

Hi all, yeah I'm going a little nuts. Surprisingly I'm also doing real well.

Had a dry run with the 1 year olds first Halloween today, that was fun. A little more practice on Saturday and...
Forum: Home Base 10-26-2010, 07:25 AM
Replies: 3,036
Views: 655,685
Posted By blue
Explain this? I don't like change.

Explain this?

I don't like change.
Forum: Home Base 09-05-2010, 05:09 PM
Replies: 110
Views: 23,527
Posted By blue
fuck me, a handy thread! how did I miss this. ...

fuck me, a handy thread! how did I miss this. I'm building my woodshed right now, I rig up electrical stuff that hasn't been invented yet, I tear out load bearing walls cause I CAN, butt..... no...
Forum: Home Base 09-04-2010, 03:06 PM
Replies: 74
Views: 6,150
Posted By blue
dude, you gotta be nice to them.. their lives...

dude, you gotta be nice to them.. their lives suck, plus they get all flirty & shiat cause of the desperation and sometimes forget to ring stuff up. Take out your fury on some rich prick on a golf...
Forum: Relationships 09-04-2010, 03:03 PM
Replies: 32
Views: 2,867
Posted By blue
k, I'm confused. you're a skankho and slutting...

k, I'm confused. you're a skankho and slutting yourself online (or considering it), yet your profile here has .... nothing. It's like you're slumming or a liar, or ... something
Forum: Home Base 09-04-2010, 02:38 PM
Replies: 74
Views: 6,150
Posted By blue
what got you that enraged?

what got you that enraged?
Forum: Home Base 08-29-2010, 11:17 AM
Replies: 74
Views: 6,150
Posted By blue
hey! take this shit to a drunk driving thread? ...

hey! take this shit to a drunk driving thread? there were like 3 lameass confessions, what are y'all, saints?
Forum: Home Base 08-27-2010, 08:19 AM
Replies: 74
Views: 6,150
Posted By blue
agreed, it does nothing to keep the really bad...

agreed, it does nothing to keep the really bad repeat offenders off the road, and although you can't measure stupid, it's way aboove .08
yes I could have walked, I should have, hooch is heavy tho
Forum: Nothingland 08-21-2010, 05:50 PM
Replies: 305
Views: 38,677
Posted By blue
Foam swords, booze & a Score candybar, I'm...

Foam swords, booze & a Score candybar, I'm addicted to those mofos, The little one is sound asleep, (we got foam swords today), I'm working on the booze.
Forum: Home Base 08-21-2010, 04:54 PM
Replies: 74
Views: 6,150
Posted By blue
guilt is for pussies, take another one, or skip...

guilt is for pussies, take another one, or skip tomorrow
Forum: Quality Images and Videos 08-21-2010, 03:50 PM
Replies: 4,965
Views: 2,475,872
Posted By blue
This is like my favorite trifecta, xobruce...

This is like my favorite trifecta, xobruce calling out the poster, classicman expressing exactly how I feel, clod saying "meh, I've seen worse"
Forum: Home Base 08-21-2010, 03:37 PM
Replies: 74
Views: 6,150
Posted By blue
what does adderall do to you? I do that all the...

what does adderall do to you? I do that all the time with vic (the blue strong ones) I'll take one, and within 5 minutes think, oh yeah I was gonna take a pain pill..... and there goes the morning.
Forum: Home Base 08-21-2010, 02:38 PM
Replies: 74
Views: 6,150
Posted By blue
Confessions

Apologies if there's already been a confessions thread, this place seems huge when you've been away 3 years, here's mine;

I just drove drunk for the first time in like 10 years. To be honest I'm...
Forum: Home Base 08-21-2010, 01:59 PM
Replies: 85
Views: 29,462
Posted By blue
"hurt and bitterness are like acid on the soul,...

"hurt and bitterness are like acid on the soul, but anger is like fire, burning it clean, so fuck it and fuck you"

~ me, kinda (yeah I have an anger problem lately)
Forum: Home Base 08-21-2010, 01:34 PM
Replies: 85
Views: 29,462
Posted By blue
I laughed way too hard at that :thumb:

I laughed way too hard at that :thumb:
Forum: Home Base 08-05-2010, 07:45 AM
Replies: 43
Views: 2,918
Posted By blue
You're in :D

You're in :D
Forum: Parenting 08-05-2010, 07:42 AM
Replies: 15
Views: 1,571
Posted By blue
thanks Sundae Girl, that was awesome

thanks Sundae Girl, that was awesome
Forum: Cellar Meta 08-03-2010, 07:29 AM
Replies: 384
Views: 81,553
Posted By blue
I really wish I got that

I really wish I got that
Forum: Nothingland 08-03-2010, 07:28 AM
Replies: 45
Views: 4,933
Posted By blue
oh yeah, that's another thing...I've known for...

oh yeah, that's another thing...I've known for awhile now my distance vision sucks, but just realized I'm far sighted as well....yippee fucking skipee for getting old
Forum: Parenting 07-31-2010, 06:54 PM
Replies: 15
Views: 1,571
Posted By blue
thanks everyone, man this is cool I just realized...

thanks everyone, man this is cool I just realized how much I missed this place. And Monster...tits on, that's tits on... that's what I'm doing, you just put it into words so well.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
All times are GMT -5. The time now is 08:22 PM.


Powered by: vBulletin Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.